Hatar vinter

Fan vad jag hatar vinter,finns det verkligen nåt bra/roligt med denna årstid egentligen? Jag funderar men kommer inte på ett skit för tillfället. Den tillför bara elände,kyla och en massa arbete speciellt för dom som bor i hus,visst måste man klippa gräs på somrarna men det är fan int lika jobbigt som att skotta snö anser jag. Vill ha sommar nu. Tack!

Bakat blåbärsmuffins i dag och jag tror de blev bra,fast de verkar liite torra men det gör inte så mycket, de lär nog gå med ändå. Får man väl hoppas. R brukar då inte säga nej till fika i af ;-) Blir väl att baka nån till fika sort,kanske nå kakor sen är det nog bra,ja ev att jag gör lite bullar också. Sen får det räcka för jag ska göra en tårta också. Åt kyckling fileér till middag i dag jag gjorde som så att jag satt Philadelphia ost i och lindade lite Bacon runt fileérna sen placerades dom i en ungsform och jag hällde i lite matlagningsgrädde och givetvis kryddor till och det blev super gott. Mamma gjorde så en gång och det var så gott så jag var tvungen testa själv. Kan verkligen rekomenderas.

Julia är inte riktigt bra i magen,har bajsat minst 4 ggr idag efter hon har ätit så hon är inte riktigt kry. Hade lite tankar på att ev fara till Växhuset i morgon men vet inte om vi vågar eftersom jag läst och hört att det går magsjuka lite överallt här i Luleå så det vore dumt riskera att få det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0