Vaccin

Äntligen lite mer normalare temperatur ute nu även fast det kanske är lite väl varmt för att vara så här års. Men jag tackar inte nej till sådant väder. Nej! I dag så har vi varit till BVC med Julia och gett henne andra dosen vaccin mot svinis sjukan,och det gick så bra,lite grin men det var snabbt över. Hon är så duktig min tjej.

Och hon har börjat hitta på en massa rackartyg också. Som här en natt då jag bara hade satt på henne en t-shirt som pyjamas,då hade hon under natten tagit av sig sin blöja. Så vi fick oss en trevlig syn när vi vaknade på morgonen. Skit och piss i heela sängen,mysigt va?! :-). Och att gömma saker är hon också expert på,hela tiden får man gå leta efter kläder o dyl som hon tagit. Även fast nu jag också inte är världens ordningsmänniska och kan kasta kläder lite överallt hehe.

Och en till grej som jag tycker är lite jobbig är att hon har blivit så mammig. Pappa duger inte! Hela tiden ska hon vara med mig,överallt vars jag än är ska hon vara med. Och klänger på mina ben så jag inte kan gå iväg. Hon vill hela tiden att man ska gå med henne men inte orkar man det,får så ont i ryggen och så går man som en hösäck. Skitjobbigt för ryggen. Men vad ska man göra. Går man inte med henne så grinar hon och blir sur som ett bi. Så i bland kan det bli lite för mycket och man blir så less. Nåja hon är väl i sin period nu igen,hon brukar ju ha det titt som tätt. Det går över!



Julia spanar på tv :)



Ett litet blåmärke på kinden efter hon ramlade platt fall på fotpallen. Det gjorde ont. Stackars liten! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj,vad gullig man kan var då,,lite rund om kinderna,få se då om hon reagerar på sprutan deenna gång då. hoppas inte det.

2010-01-12 @ 22:05:37
Postat av: Sara & Julia

Hon har inte haft nå biverkningar förutom lite feber that´s it. Sköönt!

2010-01-13 @ 18:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0