Konstigt

Så himla konstigt väder nuförtiden ena stunden spö regnar det och blåser svinkallt och nästa sekund så är det strålande sol och medelhavsvärme i luften. Svårt planera att göra saker efter väder och vind,ja va man ska ha på sig för kläder typ.

Jo i går testade jag min nya epilator för första gången. Fi faaaan vad det gjorde ont (skrek som en stucken gris) och vilken tid det tog höll säkert på i 30 min med båda benen. Få se då hur länge det håller innan man måst utsätta sig för den hemska smärtan igen. Nåja vill man vara fin så får man lida pin så är det ju eller hur?! :)

R jobbar hela helgen. Jag hade viljat åka till Kalix igen men vi tar oss ingenstans. Mormor skulle visst hälsa på där i morrn och brorsan ska väl troligen laga god mat. Så det känns lite trist att inte kunna vara där. Nå vi får roa oss på egen hand,nåt ska vi väl hitta på. Vill ju som träffa brorsan innan han åker ner igen,antar att han åker till veckan nån gång.

Beställde en fin tunika i veckan och fick den i dag men den ska jag skicka tillbaka för den var lite för stor för mig även fast det var en oversize,så det känns lite trist. Hittar nog alltid nåt annat snyggt nån gång framöver.

Trevlig helg på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0