Movie night

Jag, Richard och hans syster har i kväll varit på bio och sett på den senaste Twilight filmen- Eclipse. Den var himla bra faktiskt riktigt coola effekter också. Och givetvis massor med ögongodis hehe. Me like! Riktigt länge sen jag var på bio faktiskt. Det är sen Julia föddes ungefär. Tidigare i dag så gick vi  till ankdammen och Julia var mer vild än tam hehe hon sprang och jagade duvorna som huserade omkring där och snodde åt sig lite bröd som vi kastade.

Julia fick vara med sin farfar medans vi var på bio och det har gått hur bra som helst. Faktiskt första gången hon blir lämnad ensam med farfar. Jag är så glad och stolt över henne att det har gått så bra. Min "stora" lilla tjej.

Kom hem från Kalix i går kväll efter att ha varit där sen i lördags. Och vi har haft det super. Tycker det är så roligt när min yngre bror är och hälsar på eftersom vi träffas så sällan. Tyvärr så åker han hem till Malmö i morgon så det känns ju trist.

Hoppas de kommer och hälsar på i morrn innan de åker till flyget så man hinner träffa han en sista gång och säga hej då. Puhh va det är varmt och kvavt här inne,har svårt och sova då. Och nej jag klagar INTE på värmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0