Hel dag

Hade en trevlig hel dag med tjejerna i går,med shopping,bastu och som avslutning en god middag på Allstar som spårade ut en aning för att vi var så trötta men kul hade vi :) Tack för en trevlig kväll tjejer!

I dag har det också varit lite shopping och en liten picknink (stavas det så!?) på floras kulle då var även Julia med oss som sällskap. Solen har lyst i dag och det har varit varmt ute...såå skönt alltså.

Känner mig lite ur form i dag: trött,less och allmänt risig+att man fått mens helvetet också. Hoppas bara inte jag håller på bli sjuk för det är de sista jag vill bli just nu. I morgon är det som sagt midsommar och jag har ännu ingen aning vad vi ska göra. Kanske att vi åker till Hannas föräldrars stuga i Morjärv eller att vi blir hemma och umgås med svärfar. Just nu känner jag mig inte speciellt social så vi få se om vi inte stannar hemma ändå.

R jobbar i kväll 19.30-24 så jag gick till Coop och hyrde mig en film som heter It´s complicated,ska visst vara bra enligt säkra källor ;) Så det blir min syssla i kväll när Julia gått och sova.

Ha en trevlig midsommar allihopa så hörs vi om någon dag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0