Kärlek

Trot eller ej men Julia sov hela natten. Eftersom hon nu somnade kl 18 på kvällen i går trodde jag hon skulle stiga upp i ottan men icket. Kl 9 i morse vaknade hon. Var ju tvungen gå kolla till henne nån gång för att se om hon levde. Men hon måste ha varit grymt trött stackars liten. Men då har hon istället inte sovit nån middag/lunch i dag.
Skulle ha varit till läkaren i dag men jag var så trött på morgonen eftersom jag sov dåligt i natt så jag avbokade och tog en ny tid istället.

I dag har jag sprungit på stan en stund med Sarah och shoppat lite. Det blev en munkjacka på BikBok på rea. Korta haremsbyxor och hårband och hårsnoddar på Lindex. Billigt och bra :) Har ju fått skattepengarna i dag så lite kan man ju unna sig tycker jag.

Finns en liten grusplan här utanför vårat hus,där har jag och Julia ikväll sprungit o sparkat boll och grävt med spadar i gruset. Och det tyckte hon var så kul,hon skrattade så hon kiknade :) kasta sand på mamma tycker hon är sååå roligt också ;)



Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0