Kläd problem

Åhh jag kan inte sluta tänka på den där klänningen på H&M alltså det är en vanlig hel svart lång klänning med en volang om jag minns rätt smala axelband också. Hmm måntro om den inte ska få följa med hem ändå...ska sova på saken. Har beställt ett par gladiator sandaler från H&M och det skulle vara såå snyggt till lång klänningen tror jag.

Mina päron har varit på besök här i Luleå i dag så vi har umgåts med dom ett tag,varit lite smakråd åt mamma  på stan och det blev lite shoppat för henne och för pappa också to m :)
Julia fick springa runt en stund på Mat och Prat och hon hittade en ballong som hon jagade hur länge som helst och skrattade som en galning. Det är så roligt se henne på bra humör :)
Har inte hänt speciellt mycke i helgen vi har ätit,sovit och varit på promenader typ det. Sover så himla mycket nuförtiden,men alla mina blodprover som jag tagit har varit normala så jag vet inte va de skulle kunna vara. Nåja who knows. Nä nu vet jag inget mer att skriva så ni får lyssna på en bra låt istället :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0