Kväller

Jehepp då var det kväll igen. Har inte gjort många knop i dag. Varit ute med Julia till ankdammen som den kallas och hon sa vovovov direkt hon såg fåglarna och stirrade på dom ;) Sen har vi bara slappat fast jag egentligen borde ha städat här hemma men jag ides bara inte. Är såå trist städa. I morgon är vi iaf bjudna på middag hos svärfar,skulle visst bli nå grillad lax så det kommer nog bli jätte gott,han är duktig på laga mat.

Blir väl att gå en sväng på stan i morrn med S . Vet inte om mamma och moster skulle till Luleå var ia f prat om det men men vi får väl se. Har inte hört nåt idag. Arbetsförmedlingen ringde idag *suck* ska träffa dom och min chef för att prata om min arbets situation bla bla bla. Usch jag får sån ångest,vill inte tillbaka dit. Nåja får väl ge det en chans men vill inte vill inte vill inte. Nä nu ska jag försöka se positivt fast det är inte det lättaste kan jag säga.

Har nu också bokat tid till läkaren Leo Hassler för att ta bort lite födelsemärken med laser,är på tiden tycker jag fan jag är så less på se dom. Dessutom har endel börjat växa så då är det fan dax ta bort dom. 

Nå nu ska man gå se om det är nåt bra på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0