Skit väder...

Fan vad less jag är på detta skit väder nu får det vara nog...Åkte till Kalix i helgen,läste i tidningen att det var Kalix dagarna så det kan ju vara kul att se på tänkte jag bara för att ha nå och göra. Men det vart inget av det för det regnade konstant hela helgen så vi har suttit inne och inte gjort ett skit förutom att se på tv och umgås nåja det kan ju vara trevligt de med ibland. Men jag vart ändå lite besviken för jag hade vilja ta med Julia och åka karuseller och se på lite djur,det hade hon säkert tyckt va roligt.

Men i af så följde vi  bröllopet på tv i lördags typ hela dagen var som roligt se tyckte jag, och vackert. Även fast jag har tyckt det gått lite till överdrift.

Det verkar ju ska bli fint väder nu längre framåt midsommar fast det går aldrig lita på prognoserna längre känns det som. Vet inte va vi ska göra på midsommar. R jobbar midsommardagen och på söndag så det blir då inget festande för hans del i af. Känns ju lite trist..

Har redan fått hem klänningen som jag beställde från Nelly och den var hur grym som helst liite kär är man ju hihi :) Tror jag ska behålla den. Kan ju alltid sälja den på Tradera sen när man blir less på den ;)




Julia planerar semestern i sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0