Regn...

Måste väl försöka påta ner någonting här,även fast blogg lusten inte är på topp. Trött som fan är man i dag, är väl pg a väder leken som råder ute nu det bara vräker ner regn. Tänkte skriva snö men riktigt så illa är det inte. Varit på stan en stund i dag och det blev lite shoppat på BikBok som hade 50% på allt i butiken så jag kunde inte låta bli att köpa hem en t-shirt och en bandeu bh som man kan ha under linnen typ. Dessa 2 plagg fick jag betala 99 kr för så det var ju billigt :)

Sen "råkades" det följa med ett par byxor hem från H&M också hehe,är typ linne tyg med lite harem stil. Jätte sköna var de i af. Prövade en långklänning där också som jag är lite kär i den sitter hur bra som helst över brösten men då är den typ 1 meter för lång och släpar i marken och jag är ju ändå 174 cm,alltså jag fattar inte hur man kan göra klänningarna så jävla långa de måst vara gjorda för personer över 2 meter typ och det gör mig så irriterad. Vilka problem man har va?!

Har gjort ytterligare en liten rensning i min kläd garderob. De som jag inte vill ha ska jag lägga ut på Tradera,de mesta i af. För det är så mkt man inte använder har jag märkt. Ligger bara och tar en massa plats. Fyller på med nytt istället ;-)

Julia har varit lite grinig i kväll,det är nämligen tänder på gång på underkäken, kindtänderna kikar fram så hon har nog haft ont stackarn. Har tuggat på sina fingrar nästan. Så jag gav henne en alvedon nu o ser om det hjälper.

I helgen händer väl inget speciellt. R jobbar så vi tar oss ingenstans så vi blir på hemmaplan jag och Julia. På måndag kommer mina päron hit över dagen för mamma ska till läkaren så då ska jag träffa dom efter det så det ska bli kul.

Hoppas på lite bättre väder nu men det ser inte så ljust vad jag sett på SMHI:s prognoser. Nåja det är ju inte alltid de stämmer så vi får väl se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0