Det som varit

Var ett tag sedan jag skrev nu men jag har helt enkelt inte orkat. Är så trött på kvällarna numera för på dagarna har jag inte en chans att skriva nåt då Julia tar upp all min tid. Men det har väl inte hänt så jätte mycket intressant. Jag och Julia var till Kalix och hälsade på i helgen och så blev vi bjudna på söndags middag hos "svärfar" i går söndag.

Shoppade lite nya kläder åt Julia på Kids & Teens i Kalix,det blev 2 byxor en body och en tröja. Var 20% rabatt på allt i butiken så jag kunde inte låta bli köpa dom så nu är hon så tjusig i sina nya kläder. Bl a jeansleggings blev det och de är såå fina på henne.

Och så beställde jag i går från Nelly.se. 1 par harembyxor och jeansleggings åt mig själv och så ett par tofflor åt lilla gumman. Hoppas allt kommer passa. Beställde man över 500 kr så fick man 100 kr rabatt så jag kunde inte låta bli det heller hehe. Längtar tills de kommer med posten!

Förra veckan så rakade jag Richards huvud. Hjälp! tänkte jag först,vad har jag gett mig in på. Men det blev skit bra och han blev så nöjd vilket var tur. Så nu lär jag nog få göra det flera gånger men det gör jag så gärna för jag tycker det är kul. Även Julia blev klippt i helgen,hennes lugg hade redan vuxit så mkt så vi var tvungna ta den igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0