Första gången

Glömde ju säga att i går så var jag med Julia till tandläkaren för första gången och det gick hur bra som helst. Tandläkaren tittade lite i munnen på henne och informerade om tanborstning,kost mm. Ja inget småätanade eller godis det ger hål i tänderna bla bla bla. Hon har nu 8 tänder totalt,hon ska ha 10 tänder vid 3 års ålder. Då är det nästa gång som hon ska på undersökning också. Hoppas det inte kommer att vara nåt problem då heller med att gå till tandläkaren.

I morse var jag och tappade lite blod,bestämde mig för att kolla upp mina blodvärden eftersom jag får plötsliga blåmärken på benen lite då och då och att jag ofta känner mig trött och sover väldigt mycket. Så vi får väl se vad proverna ger för svar.

I dag har vi ätit älgskav och potatis mos till middag,det var suuper gott. Bland det godaste jag vet faktiskt. I morgon är det dags för babysång igen så det ska bli kul.

God natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0