Här var det klippt

Är våren äntligen här nu för att stanna?! Hoppas det! För det är så härligt ute när solen skiner och man kan vara ute nästan hur länge som helst,så skönt. Fast i dag har det  ju blåst som fan här i Luleå så det var inte så trevligt.
Julia och jag åkte till Kalix i helgen för att hälsa på mina föräldrar. Vi har ätit jätte god mat och myst på som vanligt,var även och hälsade på hos min mormor och hon blir alltid lika glad när jag och Julia kommer och hälsar på för hon och Julia kommer så bra överens.

Och Julia hon bara går och går hela dagarna nu kryper hon inte mycke längre,var ingen lång period som hon kröp nu när jag tänker efter. Fast när det ska gå lite fortare så kryper hon ju för springa kan hon ju inte riktigt än :-)
Och så upptäckte jag i dag att en till tand är på gång på underkäken och det blir hennes 7:e tand är väldigt länge sen som en tand dök upp för henne men nu så är det en på gång igen så hon har varit lite taskig i magen de senaste dagarna.

Och för första gången i hennes 1 åriga så har hon blivit klippt i håret,hennes mormor klippte luggen hennes för nu var den väldigt lång och irriterade i hennes ögon. Och så fin hon blev och förändrad på ett sätt,ja hon ser lite äldre ut även fast det var så lite hår som togs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0