Less

Känner mig allmänt less på allting just nu men speciellt på en sak men det skriver jag inte om här. Tror jag ska fara på en promenad ikväll ensam för att få rensa tankarna lite och lyssna på musik på hög volym det brukar oftast hjälpa för mig.

I lördags var jag på stan med min mamma och moster. Julia fick vara hemma med Richard. Kul att komma ut så där ibland bara för att vara lixom. Lite häng som man brukar säga. Mamma köpte mig en fin tröja som jag valde ut på H&M och jag är så nöjd för är verkligen i behov av nya kläder speciellt att ha så här till vardags. Tack mamma du är bäst! Köpte hårsnoddar till Julia för hennes lugg börjar bli väldigt lång så den hänger i ögonen,men dessa snoddar är lite för stora för hon har ju så tunt hår än så de sitter dåligt. Synd! men ja får väl kolla efter nå mindre ena.

Är ju sportlov nu i veckan men det berör ju inte oss på något sätt, men undrar om Växhuset är öppet då,tänkte om man skulle våga sig dit nu på torsdag trots alla dessa sjukdomar som går. Babysången är i varje fall inställd denna vecka pg a sportlovet då.

Nä nu ska man gå kolla vad man ska käka till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0