Kan själv...nästan

Hoppas att det inte kommer mera snö nu för nu är jag nå så jävla less på denna skit som kommer ner för himlen så jag vill spy. Kommer fan ha snö till midsommar typ. Uäääk man bor helt klart på fel ställe. Min lillebror  som bor nere i Malmö har ungefär 18 varmgrader så där är det snart sommar. Fuskit eller hur?!

Det jag beställde från Nelly kom ju för någon dag sedan,men harembyxorna gillade jag inte,jeansen näee inte bra de heller och Julias mockasiner var way to big så allt fick åka tillbaka igen. Men i torsdags så shoppade jag lite åt mig själv ett par leggings och en fin tunika. Var in på Vero Moda som hade premiär öppning så jag fyndade där istället :-)

Julia är såå go så mamma vill äta upp henne hehe. Brukar låta henne äta själv ibland och det går si sådär med det,de mesta hamnar ju utanför men litegrann får hon i munnen iaf.




Äta själv




Julia tidigare idag när vi var på Frasses och käkade så fick hon en flagga och den tyckte hon var så rolig att vifta
med :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0