Randig

Vilken värme det har varit i dag,så härligt alltså! Hehe som jag skrev på Facebook- "lite randig" Vad jag menar me det är att jag har sprayat mig med BUS och det blev lite ojämt på sina ställen,ja lite ränder och fläckar på armar och händer men annars blev det skit bra,brun blev man då. Inte gul som jag ibland brukar bli av såna här BUS grejer. Niveas spray på kroppen och Lóreals servetter i ansiktet. Rekomenderas!

Var ju tänkt bli utgång i kväll men kompisen blev sjuk så det var inget. Sånt som händer. Vi får ta det till löning i stället då blir det bara ännu roligare ;-) Köpte mig även 2 klänningar i går en svart tight sak från Carlings och så en svart vit randig tight sak från Nelly.se. Skit snygga vart dom. Ska man använda i sommar :-)

Julia är så go. Direkt hon ser en hund så pekar hon på dom och säger vovv vov vov. Det har hon inte gjort förr. Var och gungande i en lekpark i dag också och hon skrattade o tyckte det va så roligt,fast hon ramlade några gånger i gruset så hon blev alldeles svart överallt. Som tröst fick hon sig en smoothie på Coop. Undrar om Växhuset är öppet mer skulle behöva fara dit och låta henne leka av sig lite för hon blir fort rastlös numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0