Roligt

Oj ja det har hänt så mkt roligt i mitt liv den senaste tiden ids inte skriva om allt men...fick barnvakt i helgen så jag och Richard festade loss lite med några kompisar vi inte sett på ett tag och vi hade såå kul. Back in the old days som man säger :)
Längtar redan till nästa gång vi ska festa,än är man inte för gammal hehe. Köpte lite nya kläder,skor och smink till mig själv också och det gör en också på bra humör,ja att shoppa alltså ;)

Tack mamma och pappa för att ni ställde upp som barnvakt det var jätte snällt av er,ni är bäst! Nu hade man ju lite separationsångest från Julia men det gick ju hur bra som helst för henne att vara med sin mormor och morfar så det känns så bra för mig och jag är så stolt över Julia att hon klarat av vara utan sin mamma och pappa :)

I dag var jag till läkaren och nu ligger bollen i rullning så att säga,hoppas det kommer gå snabbt. Vill ha rett ut det här en gång för alla för nu är jag less på att ha det så här. Vill också tacka min kompis som var med mig som stöd,det betyder mycket för mig :)

Köpte filmen Avatar till Richard när han fyllde år,än har vi inte sett den. Men det blir nog i morrn skulle jag tro för han tjatar varje dag om att få se den men då har jag viljat se nåt program på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0