Städar dag

Har varit en riktigt städar dag i dag här hemma. Hela lägenheten har fått sig en omgång,vi har dammtorkat,dammsugit och skurat och så har jag putsat fönstren för de såg fördjävliga ut och sist men inte minst så bytte jag gardiner i v-rummet. Så jag och Richard har varit så flitiga så nu sitter vi och degar i soffan och är helt slut.

I kväll for jag en stund till lekparken med Julia,så hon fick springa av sig lite eftersom vi inte har gjort så mycket med henne i dag hon har mest ränt runt efter oss och varit uttråkad. Blev ju så fint väder nu på kvällen också hoppas det håller i sig till helgen.

Hittade en fin prickig klänning på Nelly i går som jag beställt, (beige med svarta prickar på)hoppas den hinner komma till helgen och att den passar mig. Fast jag hittade en till fin klänning där nu när jag kikade in på deras sida och blev käär. Fast jag prövade en liknande på Monki här för nån dag sen som jag också är lite kär i även fast den var lite för stor. Hmm sicket problem man har va :-) Fan de får ta och porta mig från alla affärer snart hehe.

I helgen blir det fest och jag längtar som fan. Julia ska vara med sin mormor och morfar. Tack för att ni ställer upp,ni är bäst! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0