Grattis

Ledig dag i dag,skönt som fan om man får säga så,passade på att sova lite längre på morgonen vilket jag behövde. Gått med S på stan i dag köpte bl a en polokrage åt Julia eftersom jag tyckte hon var så öppen i halsen på sin overall så det inte blåser in kall luft det är ju inte skönt precis. Skulle så gärna vilja ha en pälsjacka att ha nu i vinter när man ska vara lite finare (givetvis i fusk päls då) skulle känna mig som en riktigt lyxhustru eller som en Hollywood fru hehe. H&M hade inte vilket jag vart lite besviken på faktiskt. Men Cubus hade en jätte fin en som jag skulle vilja ha,även KappAhl hade en fin men inte lika fin som den på Cubus...eller kanske Röda korset eller Myrorna kan ha nån..hmmm låter som en liten fjortis nu haha jag vet men det kallas i-lands problem ;)

Fick hem Barnens Hus katalogen i dag och där fick vi massor med tips på julklappar åt Julia,ja åt Vidar o lilla Siri med. Skulle vara skönt få göra bort de mesta julklapps köp redan nu men det är lättare sagt än gjort när det gäller mig i varje fall för jag är ALLTId ute i sista minuten det slår aldrig fel.

Min kära pappa fyller år idag. Grattis på din dag. Synd vi inte kunde vara där hälsa på. Fick höra att han bakat en egen tårta också, inte illa :)

Ne nu ska man gå natta Julia som är i sitt esse i kväll, kan vara en socker rus eftersom jag råkades ge henne lite saft:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0