Don´t fucking tell me what to do....

Jävligt skön låt med Robyn,älskar texten...

Ledig dag i dag,sköönt som fan. Var rätt så seg i morse somnade visst om efter vi fört Julia till dagis. Men det är det att jag känner mig inte riktigt frisk i kroppen o knoppen,förkylning som hägrar och jag sover o sover. Julia är också snorig det kommer och far hela tiden nå det är ju den tiden på året nu då bakterierna frodas speciellt på dagis.

Jobbar hela helgen och i morrn och det suger verkligen,hade så gärna vilja vara ledig och hitta på nåt kul,trick or treat typ ;) och klä ut sig till vampyr eller liknande. Är också 3 år sen som jag och R träffades för första gången så det är ju en liten speciell helg om man säger så. Fast vi funderar på att ev gå på bio o fara ut o käka tillsammans på lördag,jag slutar ju kl halv 5 så nog hinner vi ju. Vet att Julias faster gärna vill vara barnvakt,hon har frågat flera gånger om hon får vara det,klart hon får det,det gick ju hur bra som helst sist så...

Nå måndag är jag ledig igen så det blir en kortare vecka då,very nice. Fast jag har fan inte fått nåt schema än för november,lite dålig framförhållning är det på stället. Nå chefen är tillbaka nästa vecka efter sin semester så det blir lite mer ordning igen hehe,ne nog är de duktiga dom andra också jag skoja bara ;)


Nu ska jag surfa vidare på min våg...ha det gött alla.

Kommentarer
Postat av: bk

mormor ( bk ) är räjält förkyld...hoppas ni får en fin helg trots att du jobbar...

2010-10-29 @ 18:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0