Ledig dag

Skönt med en ledig dag i dag för en gång skull,känns som att man inte gör annat än jobbar just nu. Nå jag vet jag ska inte klaga över att ha ett jobb att gå till varje dag i stort sett men ibland känns det bara så där bläääe. Vill ju umgås mer med mina nära o kära såklart.

Hängt på stan en stund i dag först med R och J och vi gick till Polarn o Pyret eftersom jag hade lite kvar av presentkortet där så det blev en ny vintermössa åt gumman och den är så fin så . Svart stickad sak är det. Sen gick jag på stan en stund med S och köpte mig faktiskt ett par fina skor på H&M att ha nu. Lite Mc boots stuk över dom och det är ju så läckert. Hittade också ett par fina på Din Sko men då var det inte fodrade så dom kan man ju inte ha på vintern fan också de är ju så snygga de med. De var ju lite för stora i strl 39 och nån mindre strl fanns inte så man kanske skulle kunna ha en tjocksocka i hmm...nja jag får helt enkelt vänta o se.


I helgen blir det väl att åka upp till Kalix och fira min mormor som fyller 85 år fast hon fyller inte förrän den 8 november men vi gör det nu för min moster kan inte den helgen så därför kör dom det redan nu. Länge sen man träffat henne så det ska bli kul att ses och vad jag förstått så längtar hon efter Julia en hel del :)


I morgon jobb igen 10.30-16-30 as usual så dags  för sängen snart men tror jag ska kolla in en avsnitt av Heroes har bara 4 avsnitt kvar att se av första säsongen :)




My new shoes



Julias nya mössa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0