Kaaallt-jag fryser som fan

Usch och fy vad det har blivit kallt ute,nu är det verkligen höst kan man säga. Lite snö på marken i morse men inte mkt. Går omkring och fryser hela dagarna både på jobbet o hemma,tror fan jag ska ta fram min goose jacka snart alltså,inte kul gå omkring o huttra.

Köpte mig en nya jacka på H&M i söndags en ull kappa och den är så grym,man känner sig så fin i såna jackor,fin och exklusiv hehe. Och så när man ska på fest eller liknande så passar den perfekt :) Ska visa bild på den nedan.
Fan jag vill ha nya skor nuuu,vet jag tjatat om det tidigare men vill ha dom nuuuu även fast jag inte vet vilka jag vill ha än hehe man e allt rolig men det är ju så kul med nya kläder os v. Nu har jag däremot hittat ett par fina vinter kängor på Stadium. Men vill också ha nya skor som man kan ha nu känns ju lite väl varmt med fodrade vinter skor redan nu i oktober. Har sett ett par fina på Din Sko är lite sånt där Armé stuk på dom o det är sjukt snyggt tycker jag.





Fin va?!



Är ledig på torsdag så funderar va vi skulle kunna hitta på eftersom R också är ledig på dagen i af. Skulle vilja åka nånstans. Vi hinner inte träffas så mkt numer eftersom jag jobbar dagtid o han oftast kvällar. Och så jobbar vi varannan helg båda två. Känns ju inte så kul men men det är väl bara gilla läget for now.


Julia gumman har blivit lite förkyld igen,hon hostar o snorar stackaren dröjer väl inte länge tills man själv råkar ut för bacillen. De fotograferade sig på dagis i förra veckan ska bli spännande se resultatet om några veckor,int för att jag tvivlar på att det inte blev bra men som vanligt så fick de henne inte att skratta men hon är ju fin ändå go ungen min.

I morrn jobbar man 10.30- 17 så det är snart dags för sängen för min del.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0