Arrrgh

I dag har det inte blivit mycke gjort kan jag säga,har varit så trött hela dagen och det är inte roligt känna denna trötthet konstant fattar inte varför för alla mina värden är ju bra. Nå man har ju varit ledig så då förtjänar man väl att inte göra nånting eller hur?! ;)

Har mest gått runt o varit irriterad,arg o less bara för att jag oftast inte får som jag vill,och då går det över Richard och Julia vilket känns så tråkigt,de får stå ut med mycke stackarna hehe. Så i dag har jag inte varit rolig att umgås med. Nu är det väl lite bättre med humöret..

Blev ialla fall en liten sväng till Coop och bara på den lilla svängen så höll man på frysa ihjäl. Knastrade under fötterna när man gick. Köpte en lax bit i dag o stekte i ugnen till det hade vi potatis till och allt blev super gott. Har faktiskt längtat efter fisk för det är inte ofta vi äter det. Måste skärpa oss på den biten.

Jobbar i morgon 10.30-17 sen jobbar jag hela helgen men är ledig på måndag igen. Gött!! Fick förresten en liten present från jobbet i går lite chockad vart man ju. Nämligen 2 st bio biljetter så framöver blir det att gå på bio ja när det nu går nån bra film vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0