Vinden viner...

Fasen vad det har blåst här nu i några dagar,har fan knappt gått att vara ute. När man har cyklat till jobbet vissa dagar så har det känts som att man har cyklat mer bakåt än framåt och det är inte kul. Verkar äntligen ha blivit lite lugnare där ute nu ser jag.

Snart helg åter igen,skönt det ska bli med lite ledighet. Har inget planerat att göra i helgen faktiskt. R jobbar så mycket vet jag i af. Kanske att mamma kommer och hälsar på det vore roligt att hitta på nåt med henne,få se om det blir så eller inte.

I måndags var både jag och R ledig så vi gick på stan en stund tillsammans för att kolla in nå nya vinter skor åt Julia som var på dagis i några timmar under tiden. På Stadium så hittade vi ett par fina Sorel skor dom verkar himla bra och rejäla så de fick följa med oss hem.

Och kors i taket så gjorde jag hemmgjorda älg köttfärsbiffar för nån dag sedan och de blev riktigt bra faktiskt,är himla nöjd måst jag säga och enkelt o göra också :)

Nu ska jag ta o kolla på några avsnitt av Heroes. Tjingtjong 



Mina berömda biffar ,kanske en aning brända ;)




Julias nya vinterskor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0