Blöt

Blöt som en dränkt katt blev jag idag när jag kom hem från jobbet i eftermiddags,tar ung 15-20 min att cykla från jobbet o hem och på den lilla biten blev jag genomblöt det bara rann vatten om mig,fan det är ju så äckligt. Och det bara plaskade med vatten i mina skor,mysigt värre. Regnet fullkomligt öste ner. Jag var så arg när jag kom hem så jag kokade sånt gör mig så på dåligt humör. Hatar regn tror fan jag är gjord av socker ;)

Annars så händer det inte så mycket i kväll. Just sett filmen I love you Phillip Morris och den var himla bra faktiskt. Jim Carrey är grymt bra skådis tycker jag,så den filmen kan jag rekomendera.

Jobbar 12-16 i morrn,sen på måndag är jag ledig,så sköönt. Resten av veckan jobbar jag halv 11-halv 5. Sen helg igen och då är jag ledig. Skulle så vilja träffa Siri igen min brors lilla dotter hon har säkert vuxit sen sist jag såg henne. Hoppas hon mår bra, blir ju hela 1 vecka gammal i dag :) Julia har hjälpt mig att diska i dag,hädanefter slipper jag göra det själv hehe nä men hon älskar ju leka med vatten så jag lät henne plaska lite me diskborsten o blöta ner lite och det älskar hon verkligen,då skrattar hon :)

I går var jag och S på Heroes här i Luleå vi käkade pizza o snackande lite skit. Men det lär inte hända igen att vi går dit för att äta ia f för det var den mest smaklösa pizza jag nånsin ätit,men åt ändå lite av det för att jag var så jälva hungrig. Ne det stället kan jag inte rekommendera er att gå käka på ville bara ha det sagt.

Ha det bra alla!

Julia hälsar o säger Hej fast hon sover nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0