Bröllop

Detta skrev jag redan i lördags men som av nån anledning inte blev publicerad så här kommer det :

Idag så gifter sig min lillebror med sin Yoko. Tyvärr är bröllopet i Malmö så vi kunde inte fara på det. Men mina päron är där för att vara s.k vittnen och givetvis för att fira de fina paret. Det blir inte i kyrkan utan i stadshuset så det blir inget "fin" bröllop. Jag har aldrig varit på ett riktigt bröllop,skulle så gärna vilja göra det nån gång :)

Ska ringa sen och gratulera och önska lycka till i framtiden. Kommer nog fällas en och annan tår skulle jag tro :)

Blir nog lite party i kväll. R:s kompis ska ha en liten inflyttnings fest som vi (jag,R och S) tänkte gå på. Sen hoppas jag att man får svänga de lurviga också känns som evigheter sen sist. Kanske blir en sväng på Olivers eller kanske Allstar,who knows ;)

Julia ska få vara med sin faster och farfar under tiden är det tänkt,få se hur det ska gå. Är lite orolig att det inte kommer funka för hon har ju inte umgåtts med dom så mkt ,men jag hoppas innnerligt att det ska gå bra ändå. Hon är i nån slags fas nu när hon är så arg och irriterad och äter väldigt dåligt. Har ingen aning varför men får hoppas det går över snart för man vill ju att hon ska växa o må bra.

Ne nu ska man gå göra nåt vettigt,inte tid sitta här o hänga. Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0