Faster igen

Vilket jävla pissväder ute. Hade ren tur att jag slapp det när jag cyklade hem från jobbet i kväll. Då blåste det bara men nu regnar det och blåser samtidigt. Jobbade 11-18.30,det gick bra det med. Dagis stänger kl 18 så jag hade möjlighet jobba för R är ledig idag. Om inte hade jag måsta sluta tidigare. I morgon slutar jag 16 så då blir det lite mer normal tid. Hämtar Julia från dagis eftersom R ska på ett möte på jobbet. Det blir mycke pusslandes hit och dit men det är väl bara vänja sig vid det.


Var ju på Allstar i helgen och det var kul som vanligt men vi stannade inte så länge eftersom det knappt gick prata med varandra. Volymen på musiken var så hög och det skrålade som faan i öronen så man knappt kunde höra sina egna tankar. Det var ju då mindre kul. Trodde Allstar var ett sånt ställe där man ofta kunde sitta ner o käka o snacka skit en hel kväll men ack så fel jag hade nåja det är väl bara gilla läget för det stället är ändå rätt soft att vara på. Man kanske var för nykter helt enkelt hehe.

Blev ju faster igen i lördags den 11/9 till en liten tjej som bara heter "Lillan" för tillfället. Troligtvis kommer hon att heta Siri men inte riktigt säkert ännu. Hon var ju så liten och söt glömt bort att Julia också vart så liten t om mindre,vågade inte hålla i henne,är så rädd när det är andras barn att man ska tappa dom eller att de ska börja stor grina eller nåt,hujja! Nå nästa gång då ska jag hålla i henne :) Har köpt lite kläder åt Lillan som jag ska ge nästa gång vi träffas. Så roligt det också ska bli för Julia att ha jämnåriga kusiner att leka med när de blir större.

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva,står still i skallen as usual.
Ha de gott mina nära o kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0