First day

Då var första dagen på jobbet avklarad. Det har gått bra men lite vemodigt var det man som tänkte att nää va fan jag vill inte vara här mer usch nåja det kommer väl bli bättre måste bara försöka ändra inställning också. Inte så mycket saker att göra vilket jag hatar. Jag vill ha saker och göra hela tiden typ för då går tiden så mycket snabbare. Betydligt mindre lunch rusch än det var i city,fast det är ju en mindre restaurang också. Men här slipper man ju alla dessa fjortisar som springer och skräpar ner överallt,de som bara är ute efter att förstöra. Och det är så skönt slippa dom.

Mitt schema ser helt ok ut,bara ett litet problem och det är att jag jobbar varannan helg och det gör R också precis samma helger också så jag vet inte hur vi ska göra då. Ska prata med chefen och säga att det inte funkar så hoppas det går fixa på nåt annat sätt.

Var typ död i morse även fast man gick och la sig i vettig tid i går kväll,konstigt det där. R har varit ledig i dag så han har varit med Julia på dagis och det hade gått bra som vanligt men det är bara maten som hon krånglar med,äter visst inte mycket. Hmm månne va man ska göra åt det för man tycker ju att hon borde vara hungrig nån gång i af. I morrn ska hon få vara där längre tid 11-17. Det kommer nog inte va nåt problem.

Jobbar 9-17 i morrn så jag ska gå krama kudden strax. Känns så konstigt att inte vara med Julia nå mer på dagarna,kommer sakna den tiden faktiskt. Vill ju vara med min lilla gumma jämt,visst kan det vara skönt med en paus då och då. Men har ju ändå varit hemma med henne i 1,5 år 24/7. Men då har man ju nu nåt att längta hem till på dagarna.

Var förresten på en liten cykel tur nu i ef,premiär till och med. Ja för Julias del menar jag. Hon satt så lugnt och fint i stolen bakom mig och varje gång jag kikade bakåt för att kolla till henne lite så sa hon Haej! Sötongen min. Kändes ovant för mig lite vingligt var det,man kunde nästan tro jag var i fyllan haha men det var jag ju såkart inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0