Jobb jobb

Lite kortare dag idag på jobbet,sköönt. Hämtade Julia från dagis de var ute när jag kom dit,fick höra att de större barnen är värre uti Julia hehe uppvaktar henne o ser till att hon har det bra ungefär. Är ju kul höra att de gillar henne och inte är några bråk stakar.

Helgen som kommer jobbar jag 11-16 och 12-16 så det är ju rätt soft ändå. Är ju ingen löningshelg eller nåt sådant så det kanske inte kommer va sådär jätte mkt folk,nåja få väl se. Sen när jag kommer hem så åker R till jobbet och jobbar hela kvällarna,vi avlöser varandra typ,så vi kommer inte ses så mkt i helgen det känns ju lite trist.

Fick besked om en grej i går så nu känner jag mig så exalterad till den dagen då detta ska ske. Jag längtar för nu har jag gått o väntat i flera månader :)


Ne nu ska man gå kika på lite Tv innan sängdags. Jobbar 11-17 i morgon så jag tror vi ska lyxa till det med nån god middag här hemma när jag slutat :)

So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0