Mys

Sitter här vid datorn och myser för mig själv med bra musik i mina hörlurar. Vet att jag inte har skrivit på ett tag,men jag är så lat o trött efter jobbet så man ids inte. Det flyter på bra på jobbet och det går hur bra som helst på dagis för fröken Julia så det känns ju kul.

I morgon är det tänkt jag ska gå på Allstar med S och D och det ska bli så trevligt så. Så jag ska skjutsa Julia till sin mormor o morfar i Kalix på morgonen. Vet de har längtat efter henne,tror faktiskt det är ömsesidigt :) R jobbar helgen as usual.

Jag är även ledig måndag så jag åker nog till Kalix på söndag och är där till måndag förmiddag,är så länge sen vi sågs sist så det kan vara trevligt träffas ett tag o snacka. Fick även ikväll veta att min bror och hans tjej åkt in på BB så i natt eller i morrn nån gång har Julia en liten kusin och jag blir faster igen mer än 2 veckor senare än beräknat . Längtar tills man får träffa underverket de är ju så små och söta :)

Fasen va jag skulle vilja ha extensions i mitt hår igen synd det ska vara så jävla dyrt :( eller ja bara göra nånting för just nu är det så trist o risigt..det bara hänger o slänger ungefär. Hmm ska fundera på hur/vad/om jag ska göra nåt med risbusken på mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0