Omtumlande

Lite omtumlunade vecka har detta varit,hittils får man väl säga. Men bara bra saker inget dåligt. Hoppas så innerligt att detta är början på nåt nytt,för det tycker jag att jag är värd. I veckan har jag varit så trött så trött,vet inte varför kanske beror på årstiden och på allt som hänt. Mycke som händer nu känns det som...


I morgon är det redan fredag igen. Jag jobbar 10-16.30 och så jobbar jag lördag 11-17. Hade viljat åka upp till Kalix och hälsa på höra hur de hade det i Malmö och så träffa lilla Siri och alla andra förstås. Fast kanske vi ändå hinner åka dit efter jag slutat jobbet,får se hur vi gör för söndag är jag ju ändå ledig.

Var på stan igår kväll,de hade kvällsöppet så vi gick och kikade runt lite på affärer,men satans så folk det var o köer överallt. Sånt är inte så trevligt så det blev inte så lång stund vi gick. Köpte inget speciellt faktiskt men ångrar mig nu lite att jag inte kollade mer på vinter skor för det är jag i behov av nu. Nåja än är det ingen brådska direkt men jag vill ändå ha dom nuuu!

Har  förresten ett paket att hämta ut,det är en klänning o ett bälte som jag beställt för ett tag sen,ska bli spännade se hur de är. Hoppas de passar.

Har just sett klart första avsnittet av Heroes,en ny serie som jag ska börja följa,ser rätt så lovande ut så ska bli spännande följa fortsättningen :)



Nåja over and out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0