Val

Då var denna helg över,ja nästan i alla fall. Varit och röstat,int för att jag fattar ett skit av politik men röstade ändå för att få det gjort liksom. Frågade mina päron vad ja skulle rösta på,de sa Socialdemokraterna så dom fick de bli för mig antar de är bra :) Är så less på all denna propaganda som varit nu innan valet,ska bli skönt när detta är över.

Julia är inte frisk. hon sov väldigt länge i morse men verkade ändå rätt så pigg när hon vaknade inget märkvärdigt me det. Men när jag var på jobbet så hade hon visst spytt och var kokhet. Hon har bara spytt en gång så jag trort inte det är nån magsjuka. Kan vara tänderna eller huvudvärk för hon har ännu feber,och har inte ätit mycke idag så inte är det den vanliga Julia. Hoppas hon får sova hela natten och är bättre i morgon det är inte roligt när ens barn är sjuk. Tycker så synd om henne.

Min lille bror ska gifta sig nästa helg tror jag att det är,har såklart igen aning om vad man ska ge så det får väl bli pengar eller nå sånt ,lite tråkigt men de ska ändå flytta så de kan inte ta med sig så mkt grejer. Bröllopet är  i Malmö så vi har inte möjlighet att gå på det tyvärr. De gifter sig för att de ska flytta till Japan så att brorsan får bo där permanent. Hans flickvän är nämligen från Japan. Känns ju inget kul att han ska flytta dit för nu lär man ju inte få träffa han på flera år och det känns tråkigt :(  Men jag är ändå glad för hans skull. Och han kommer nog säkert tycka det ska bli roligt flytta till ett helt annat land med en helt annan kultur än vad vi har. Och för att ens tala om maten som de har där,vilken upplevelse. Önskar honom all lycka till! med jobb,sin fru och allt det andra. Kommer sakna dig.

Ne nu ska man gå kolla på lite Tv tror jag. I morgon ska jag njuta av min lediga dag,hoppas det bli bra väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0